Polska Wiklina

Temat: Przykładowe CV i listy motywacyjne rowniez w jezykach obcych
Przykładowe CV, wzory CV, list motywacyjny+Wzory CV i listów motywacyjnych w różych językach obcych.
Przykładowe CV, wzory CV, list motywacyjny

* Administrator sieci
* Asystent finansowy
* Asystent sprzedawcy
* Asystentka dyrektora
* Asystentka
* Członek ząrzadu
* Elektryk
* Fotografik
* Główny księgowy
* Kierownik budowy
* Kierownik ds. szkoleń
* Kierownik sprzedaży
* Komputerowiec
* Konsultant ds. rekrutacji
* Office manager
* Plastyk
* Prawnik
* Product manager
* Rzecznik prasowy
* Specjalista ds. administracji
* Specjalista ds. bhp
* Specjalista ds. marketingu
* Specjalista ds. promocji
* Specjalista ds. wycen
* Specjalista HR

Wzory CV i listów motywacyjnych w różych językach obcych :

* wzory CV i listu motywacyjnego w języku polskim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku angielskim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku niemieckim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku francuskim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku rosyjskim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku hiszpańskim
* wzory CV i listu motywacyjnego w języku włoskim
* wzór CV w języku czeskim
* wzór CV w języku estońskim
* wzór CV w języku fińskim
* wzór CV w języku litewskim
* wzór CV w języku holenderskim
* wzór CV w języku węgierskim




Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=882809



Temat: Jak pisac CV. Wzory i porady jak napisac prawidlowo CV
autor: wielki01 - 25 lis 2008

Przykładowe CV, wzory CV, list motywacyjny:
* Administrator sieci
* Asystent finansowy
* Asystent sprzedawcy
* Asystentka dyrektora
* Asystentka
* Członek ząrzadu
* Elektryk
* Fotografik
* Główny księgowy
* Kierownik budowy
* Kierownik ds. szkoleń
* Kierownik sprzedaży
* Komputerowiec
* Konsultant ds. rekrutacji
* Office manager
* Plastyk
* Prawnik
* Product manager
* Rzecznik prasowy
* Specjalista ds. administracji
* Specjalista ds. bhp
* Specjalista ds. marketingu
* Specjalista ds. promocji
* Specjalista ds. wycen
* Specjalista HR





Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=713987


Temat: Prośba o CV i list motywacyjny - PILNE
kada27 napisał:

> Witam szanownych forumowiczów. Mam prosbe do Was,poszukuje wzoru
CV
> i listu motywacyjnego do pracy na inspektora ochrony środowiska.
> Jestem po studiach o kierunku ochr. srod. Pracuje juz od 10 lat w
> innym urzedzie i chciałabym zmienić prace. Może ktoś z Was ma
jakiś
> wzór- bardzoe proszę bo czas mi ucieka ;-)
> mój e-mail: kada27@gazeta.pl

To wlaśnie w liście motywacyjnym trzeba napisać. Że pracuje w
urzędzie takim to a takim,a chciałabym zmienić pracę ze względu na
wieksze możliowści rozwoju w innej instytcuji i zdobycie nowych
doświadczeń. Trzeba opisać krotko jakie sa obowiązki w
dotychczasowym miejscu zatrudnienia i że ukończone studia.
Radzę szukać jednak pracyw administracji państwowej, może w
Ministerstwach...?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,785,74975591,74975591,Prosba_o_CV_i_list_motywacyjny_PILNE.html


Temat: listy motywacyjne i CV-wzory
listy motywacyjne i CV-wzory
Witam!
Muszę napisać list motywacyjny(praca w administracji publicznej)i poszukuję
gotowych wzorów, na których mogłabym się wzorować pisząc swój list.
Czy ma ktoś dobre linki?
Dziękuję z góry za informację.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,26200343,26200343,listy_motywacyjne_i_CV_wzory.html


Temat: Praca i nauka zagranicą...
PRACA:

-Praca  (6-12 m-cy)  Wlk. Brytania - Hotele, Puby, Restauracje - WIZA
PRACOWNICZA(WORK PERMIT)

-Praca   (6 m-cy) USA - Hotele -WIZA PRACOWNICZA H2B

-Praca umysłowa na inżynierów budownictwa w Irlandii (bdb. znajomość AUTO
CAD i angielskiego) - UMOWA  O PRACE (opłacony ZUS w Polsce)

-Praca fizyczna dla mechaników samochodowych, kierowców KAT. C+E, cieśli,
murarzy,elektromonterów,   spawaczy, operatorów  koparek i dzwigów, rybaków,
mechaników okrętowych  w Irlandii - UMOWA
 O  PRACE (opłacony ZUS w  Polsce)

-Praca dla rzeźników i masarzy w Irlandii i Wielkiej Brytanii (UMOWA O
PRACĘ)  (opłacony ZUS w Polsce)

-Japonia: Praca dla hostess 3-6 m-cy   -opłacony przelot , wyzywienie i
mieszkanie
-Japonia:  Praca estradowa  3-6 m-cy  -opłacony przelot , wyzywienie i
mieszkanie

-Au pair  (6-24 m-ce) Anglia,  Niemcy, Holandia, Belgia, Włochy

-Wiza biznesowa (założenie działalności gospodarczej  w Wlk. Brytanii)

- Praktyki zawodowe w Irlandii:  cena 350 Euro + koszty poprzedzającego
kursu językowego. Praktyki związane z:
  Podczas praktyki można legalnie dodatkowo pracować!!! WIZA STUDENCKA
  a.. Ekonomią
  b.. Administracją i zarządzaniem
  c.. Marketingiem
  d.. Finansami i księgowością
  e.. Importem i exportem
  f.. Handlem
  g.. Sprzedażą
  h.. Prawem
  i.. Informatyką
  j.. Komunikacją i mediami
  k.. Hotelarstwem
  l.. Inżynierią
  m.. Służbą zdrowia i opieką socjalną
  n.. Rolnictwem
  o.. Polityką
  p.. Turystyką i wypoczynkiem, Wolontariatem
NAUKA I PRACA:

-Wielka Brytania: Nauka i praca. Kursy językowe z pozwoleniem na pracę (6-24
m-ce)- WIZA STUDENTCKA
-Praktyki zawodowe (Administracja, Księgowość, Human Resources, Marketing,
Ubezpieczenia)
-Studia i praca w Londynie (Ekonomia - uzyskanie tutułu licencjata w 2,5
roku - 1 semestr koszt ok. 1300 funtów)
 WIZA STUDENTCKA
-Kursy językowe i praca WIZA STUDENTCKA
-Irlandia: Nauka i praca w Irlandii  WIZA STUDENTCKA
-Praca w Irlandii  (mechanicy samochodowi, kierowcy zawodowi,
elektromonterzy, cieśle piaskarze itp)
-Australia: Kursy i praca w Australii WIZA STUDENTCKA
-Kursy w Sydney

Jeśli jesteś zainteresowany/na istnieje możliwość zglaszania się mailem lub
telefonicznie ( przyslij swoje cv i list motywacyjny mailem lub na
dyskietce wg naszych wzorów.
(link:  http://www.intercen.pl/downloads)

INFO: www.intercen.pl

Nasze oddziały: Kraków (Centrala), Opole
Biura przedstawicielskie - Katowice, Szczecin, Lublin
Odwiedź jedno z naszych biur przedstawicielskich w Szczecinie:

ul. Smolańska 3  ( Pętla Pomorzany-za browarem Bosmana)
Przyjęcia Pon.-Środa  w godz. 12.00-17.00   tel/fax  091 482-86-28
kom. 0502-079-554
e-mail: szcze@intercen.pl

ZAPRASZAMY.


Źródło: topranking.pl/1736/50,praca,i,nauka,zagranica.php


Temat: Durny polski system oswiaty
Dnia 20 sty 2003,  "Lia" <Li@usunto.poczta.onet.plzapodal(a):


Ja nie uwazam, zeby 90 % rzeczyktórych sie uczyłam, było niewazne i
nieistotne.


Moze i nie bylo nieistotne. Tu osad nalezy do kazdego z odobna, Jednak
faktem jest, ze zapewnie 90% procent wiedzy ze szkoly juz nie posiadasz:(
Nie pamietam wzoru na wariacje, nie pamietam jaki jest wzor alkoholu
etylowego, ale pamietam, ze metylowy jest szkodliwy, nie pamietam jak
wyglada komorka pantofelka, nie pamietam w ktorym roku krolem Polski
zostal Kazimierz Wielki. Pamietam za to, wiele innych rzeczy dlatego, ze
nie bylo to wkuwanie na pamiec, ale wynikaly z logicznego myslenia -
niestety nie jest to zwykle cecha ceniona w poslkiej szkole. Ty masz
pamietac. Efekt jest taki, ze pamietasz ale tylko do sprawdzianu. Tu moim
zdanie chodzi o to, zeby ludzie wiedzieli jak ta wiedze zastosowac, gdzie
ja znalezc jak sie jej akurat nie posiada i i pokazanie, ze wiedza z
roznych przedmiotow laczy sie w logiczna calosc.


Co wiecej bede wymagac od szkoły, do ktorej posle swoje dziecko, zeby
go tam nie uwstecznili, zeby wymagali, i zeby nie trafił na
nauczycieli mających takie podejscie jak Ty i Shrek.


Z mojej storny ci nic nie grozi, nauczycielem nie zostane, choc moglbym
jeszcze pojsc na doktoranckie i zostac na uczelni, ale ja sie do tego nie
nadaje:( Dlaczego uwazasz, ze wymaganie logicznego myslenia wiazania ze
soba faktow, jest mniej waznie niz pamietanie wzorow i dat z historii?
Wolalbym, zeby ludzie nie pamietali kiedy byl np Kongres Wiedenski, ale
wiedzieli co sie na nim stalo, czym to bylo uwarunkowane i jakie mialo
konsekwencje. Tak samo jak wolalbym, zeby ludzie zamiast dokonac analizy
wiersza potrafili ze zrozumieniem przeczytac gazete i wyciagnac wnioski z
porownania dwoch artykolow. itd. itd.


Wybacz, ja sie ciesze ze wiem co to miesnie poprzecznie prązkowane,
ciesze sie ze wiem cos o aldehydach  i o tysiącu innych rzeczy, wg
Ciebie zapewne nie istotnych.


Czesc pewnie nieistotnych inne pewnie tak. Ciesz sie:)


Ale z takim podejsciem co po niektorych rodzicow, nauczycieli i
innych miśków u władzy dojdzie do wyraźnego rozdziału szkół dle elity
i dla szarych mas. Powstaną "getta wiedzy".

I wtedy podniesie sie wielkie larum, ze dzieci jednych co prawda
siedza w szkole dłuzej, w domu sie ucza, czytają zamiast siedziec
przed TV, a inne mają luz, a w szkołach ewidentne minimum. Ciekawe
tylko ze wyrównania w gore beda chcieli Ci z dołu, a Ci " z gory"
beda zadowoleni.


Ale mi nie chodzi o zmiane poziomu, tylko programu.


Wiesz, mnie zasadniczo mało by obchodziło to, czego od swoich dzieci
wymagają inni rodzice. Tyle, ze te dzieci kiedys dorosną, i w ich
rekach bedzie moze i moj los. I nie jest to wesoła perspektywa. Juz
teraz widzimy co sie dzieje przez to ze we władzach mamy ludzi z
wykształceniem podstawowym i zawodowym.
Ja serdecznie dziekuje za taką perspektywe.


I wlasnie dlatego wolalbym, gdyby zamiast czesci fizyki, chemii, matmy,
biologii (podkreslam czesci) uczono ekonomii (zeby komus z budrzetu dac
innym trzeba zabrac), prawa (jak reklamowac towar w sklepie, jak czytac
przepisy tak, zeby je zrozumiec, czemu nieznajomosc prawa szkodzi), wiedzy
o spoleczenstwie ale nie tak jak teraz (ilu poslow jest w parlamecie) ale
dlaczego nie idac na wybory popierasz tych co wygraja, i stwierdzenie ja
nie glosowalem to nie odpowiadam za to kto w parlamecie siedzi jest
nieprawda. Itd. Na jezyku polskim chcailby tez zeby uczyli jak napisac CV,
list motywacyjny, odwolanie od mandatu, podanie do administracji, oraz jak
czytac, zeby cos zrozumiec.


Poza tym wiedza i nauka jeszce nikomu nie zaszkodziła, co wiecej   -
wczesniej czy póxniej wychodzi to na dobre.


Niby tak. Ale mozna tez rozpatrywac to w ten sposob, ze wiedza wiedzy nie
rowna, i moze warto pomyslec, zeby czesc wiedzy obecnie wpajanej ludziom w
szkolach zastapic inna, moim zdaniem bardziej przydatna. Przy takim
podejsciu, moze sie jednak okazac, ze czesc nauki moze byc szkodliwa, bo
lepiej bylo sie uczyc czegos innego.

Pozdr. Shrek.


Źródło: topranking.pl/1747/durny,polski,system,oswiaty.php


Temat: Durny polski system oswiaty
W poniedziałek, 20 I 2003r o 17:22
 Shrek <lskorupk_nos@wp.plpisze:


Dnia 20 I 2003,  "Lia" <Li@usunto.poczta.onet.plzapodal(a):

| Ja nie uwazam, zeby 90 % rzeczyktórych sie uczyłam, było niewazne i
| nieistotne.

Moze i nie bylo nieistotne. Tu osad nalezy do kazdego z odobna, Jednak
faktem jest, ze zapewnie 90% procent wiedzy ze szkoly juz nie posiadasz:(


Niezupełnie, znam hasło i wiem gdzie szukać.


Nie pamietam wzoru na wariacje, nie pamietam jaki jest wzor alkoholu
etylowego,


Wstydź się.


ale pamietam, ze metylowy jest szkodliwy, nie pamietam jak
wyglada komorka pantofelka, nie pamietam w ktorym roku krolem Polski
zostal Kazimierz Wielki. Pamietam za to, wiele innych rzeczy dlatego, ze
nie bylo to wkuwanie na pamiec, ale wynikaly z logicznego myslenia -


Jeśli uważasz że historia czy biologia nie wymagają logicznego myślenia
to jesteś w wielkim błędzie.


niestety nie jest to zwykle cecha ceniona w poslkiej szkole.


Być może Twojej.


Ty masz
pamietac. Efekt jest taki, ze pamietasz ale tylko do sprawdzianu.


To już Twój problem.


Tu moim
zdanie chodzi o to, zeby ludzie wiedzieli jak ta wiedze zastosowac, gdzie
ja znalezc jak sie jej akurat nie posiada i i pokazanie, ze wiedza z
roznych przedmiotow laczy sie w logiczna calosc.


Ci którzy chcą - wiedzą.


| Co wiecej bede wymagac od szkoły, do ktorej posle swoje dziecko, zeby
| go tam nie uwstecznili, zeby wymagali, i zeby nie trafił na
| nauczycieli mających takie podejscie jak Ty i Shrek.

Z mojej storny ci nic nie grozi, nauczycielem nie zostane, choc moglbym
jeszcze pojsc na doktoranckie i zostac na uczelni, ale ja sie do tego nie
nadaje:( Dlaczego uwazasz, ze wymaganie logicznego myslenia wiazania ze
soba faktow, jest mniej waznie niz pamietanie wzorow i dat z historii?


Patrz wyżej.


Wolalbym, zeby ludzie nie pamietali kiedy byl np Kongres Wiedenski, ale
wiedzieli co sie na nim stalo, czym to bylo uwarunkowane i jakie mialo
konsekwencje.


Nie mów że nie wymagano tego od Ciebie. Jeśli nie to też podaj szkołe,
ku przestrodze innych.


Tak samo jak wolalbym, zeby ludzie zamiast dokonac analizy
wiersza potrafili ze zrozumieniem przeczytac gazete i wyciagnac wnioski z
porownania dwoch artykolow. itd. itd.


Jedno z drugim nie ma wiele wspólnego. Do zrozumienia gazety potrzebna
jest przede wszystkim wiedza historyczna, matematyka, fizyka, chemia,
geografia i wszystkie inne przedmioty które tak łatwo chcielibyście
skreślić.


| wymagają inni rodzice. Tyle, ze te dzieci kiedys dorosną, i w ich
| rekach bedzie moze i moj los. I nie jest to wesoła perspektywa. Juz
| teraz widzimy co sie dzieje przez to ze we władzach mamy ludzi z
| wykształceniem podstawowym i zawodowym.
| Ja serdecznie dziekuje za taką perspektywe.

I wlasnie dlatego wolalbym, gdyby zamiast czesci fizyki, chemii, matmy,
biologii (podkreslam czesci) uczono ekonomii (zeby komus z budrzetu dac
innym trzeba zabrac),


I ortografii, nie zapominaj o ortografii.
A tą prawdę z ostatniego nawiasu można wynieść z fizyki (zasady
zachowania), matematyki czy nawet polskiego ('z próżnego i Salomon nie
naleje').


prawa (jak reklamowac towar w sklepie, jak czytac
przepisy tak, zeby je zrozumiec, czemu nieznajomosc prawa szkodzi),


Obawiam się że to jest ponad poziom ucznia szkoły średniej [no ale skoro
skreśliło się logikę z programu...]


wiedzy
o spoleczenstwie ale nie tak jak teraz (ilu poslow jest w parlamecie) ale
dlaczego nie idac na wybory popierasz tych co wygraja,


Tego można nauczyć się na matematyce [a bez matematyki nie można].


Na jezyku polskim chcailby tez zeby uczyli jak napisac CV,
list motywacyjny, odwolanie od mandatu, podanie do administracji, oraz jak
czytac, zeby cos zrozumiec.


Ty chcesz zrobić szkołę dla sekretarek a nie liceum.

Grzesiek


Źródło: topranking.pl/1747/durny,polski,system,oswiaty.php